This is how we doit

This is how we doit

  ·   3 min. lezen
11 okt. 2021   ·   3 min. lezen

Onze werken-bij website is live!

 

Een aparte werken-bij website voor Doit Online Media. Dát stond al heel lang op ons verlanglijstje. Maar met een continue stroom aan lopende projecten voor de allerleukste klanten (ja, jullie!), schoof het ontwikkelen van onze eigen werken-bij website steeds maar weer naar de achtergrond. Zonde natuurlijk, want om onze klanten goed te blijven helpen, zijn we doorlopend op zoek naar nieuwe collega’s. Tijd voor actie dus!

Wil je weten hoe onze eigen werken-bij website tot stand kwam én het resultaat bewonderen? Lees dan gauw verder!

In een eerder blog kon je al lezen waarom een aparte werken-bij website een goed idee is. Een werken-bij website is hét podium om jouw vacatures te tonen, de mensen achter je bedrijf te laten zien en potentiële werknemers een goede indruk te geven van jouw bedrijf. Je kunt hiermee volledig de focus leggen op jouw werkgeversmerk en de vacatures binnen jouw bedrijf, los van de producten of diensten die je aanbiedt. Met maar één doel: nieuwe medewerkers aantrekken die passen bij jouw organisatie.

Werken-bij Doit Online Media Style

Een werken-bij website laat zien hoe jij als werkgever bent. Het moet een vertaling zijn van het DNA van het bedrijf, het moet authentiek zijn en niet overkomen als een gekunsteld verhaaltje. Bij Doit Online Media vinden we het enorm belangrijk dat medewerkers met plezier naar hun werk gaan en dat er sprake is van een langetermijnsamenwerking. Dat er ruimte is voor ontwikkeling en eigen initiatief. Dat we lol hebben met elkaar – niet alleen tijdens maar ook ná het werk. Het zijn de mensen die Doit Doit maken. Een cliché, maar oh zo waar. Dus dát moet onze werken-bij website uitstralen.

Vaart maken in een vakantiehuisje

Het concept en het design voor onze eigen werken-bij website lag al een tijdje op de plank. Nu het ontwikkelen nog. Dus besloten een aantal collega’s zichzelf een weekend op te sluiten in een vakantiehuisje ergens in het Groene Hart. Te midden van uitgestrekte weilanden, grazende koeien en het verfrissende odeur van een agrarisch gebied werden de nodige extra meters gemaakt. Met resultaat! Na een lang weekend hard werken (en hard plezier maken) met het complete front-end team, ondersteund met collega’s van back-end én designers, was er een flinke basis neergezet voor onze eigen werken-bij website. Het 5-gangen verrassingsdiner en het bezoek aan een Escape room – waar de collega’s in de rol kropen van een Russisch agent – om het weekend mee af te sluiten waren dan ook dik verdiend.

Het eindresultaat

We snappen dat je nu niet kunt wachten om het eindresultaat te zien. Dus, houd je vast, hier is-ie dan, dé werken-bij website van Doit Online Media.

Ben je geïnspireerd geraakt en wil je ook aan de slag met een werken-bij website? Wij denken graag met je mee! Of ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan weet je wat je te doen staat! Solliciteer direct via onze website of neem contact met ons op.